niedziela, 22 września 2013

Dzień pełen wrażeń!

       Kolejne targi mogę wpisać w swoje małe osiągnięcia :) Tym razem w Skansenie w Ochli pod Zieloną Górą (http://www.muzeumochla.pl/) Aż wstyd się przyznać, ale byłam tam pierwszy raz, jak tam jest przepięknie!! Koniecznie muszę zabrać tam dzieciaki i męża! Mogłabym tam zamieszkać od zaraz! Pod warunkiem dostępności do dobrodziejstw ówczesnej cywilizacji hihi - no coż, człowiek szybko przyzwyczaja się do wygód :) Ale urok tych starych chatek... hmmm :)

No to mała relacja fotograficzna

       
         Zakochałam się w tym reniferze!! Już wiem co zawiśnie w moim domu na święta :)



         I gromada ciastek :)



      A może choineczkę? :)




No a tu jeszcze miśki, które naszyłam dla dzieci z przedszkola mojego synka.




I kolejny raz nie zrobiłam zdjęć królikom... schodzą jak ciepłe bułeczki, pewnie dlatego ;) Ps. wystają im uszy z koszyka na pierwszym zdjęciu :)


                                         Do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz